Meer weten?
Vul het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op!
Zwembad De Meerval is overgegaan op het gebruik van de Moderne Werkplek. De Moderne Werkplek biedt hen de mogelijkheid om hybride te werken en biedt daarnaast nog vele voordelen. Daarnaast maakt Zwembad De Meerval ook gebruik van onze ICT-diensten. Sven Moors, Algemeen Manager en Chantal Mennes, Front Officemedewerkster vertellen graag hoe zij dit ervaren.
Het uitgeschreven interview leest u hier:
Sven: “Wij zijn Zwembad De Meerval, 31 jaar gevestigd in Wijchen. Wij geven zwemlessen, aquasport, recreatief zwemmen, eigenlijk alles omtrent zwemmen, een breed aanbod.”
Sven: "De reden dat wij over zijn gestapt naar de Moderne Werkplek is, omdat wij niet meer wilden investeren in een nieuwe server en de cloud daar makkelijker oplossingen in bood, en omdat we telkens moesten switchen tussen de lokale computer en eigenlijk de werkplek die wij eerder hadden als het ging om afspelen van video's of werken in modernere programma’s en dat hoeft nu niet meer."
Sven: “Wij zoeken eigenlijk altijd naar nieuwe mogelijkheden om toch bepaalde inkomsten te genereren. Zo hebben wij bijvoorbeeld op YouTube meer dan 180.000 abonnees, op TikTok 40.000 abonnees. En ja om daar leuke video’s voor te maken, leuke content, genereren we daar bepaalde inkomsten mee. De Moderne Werkplek die helpt ons daar eigenlijk bij, omdat ik voorheen op de terminal omgeving niet met mijn programma’s kon werken om die content te creëren en nu we de Moderne Werkplek hebben, kan ik dat wel en hoef ik eigenlijk niet meer te switchen tussen twee omgevingen.”
Sven: “Ons belang bij een goede en veilige werkplek is dat we natuurlijk met persoonsgegevens te maken hebben. De Moderne Werkplek is optimaal beveiligd, zodat alle NAW-gegevens beschermd blijven ten koste van wat dan ook.
Daarnaast kan ik veilig inloggen. Daar heb ik al mijn middelen die ik nodig heb. Van het kassasysteem waar ik de omzet uit kan lezen en verkoop rapporten kan draaien tot het mailcontact met klanten en leveranciers, bestellingen, Excel-sheets om personeelsmutaties in op te zetten. Eigenlijk in de breedste zin gebruik ik de Moderne Werkplek.”
Chantal: “Voor telefonie gebruiken we natuurlijk ook onze soort van voicemail, dus het bandje wat klanten dan horen. Af en toe moet hij ook wel eens aangepast worden, afhankelijk van welke activiteiten wij hebben. Dan nemen we contact op met JDS om dat aan te passen voor ons.”
Chantal: “We zijn natuurlijk afhankelijk van het ICT-stuk, dus op het moment dat de ICT-verbinding niet goed is, dan betekent dit dat wij geen gebruik kunnen maken van de kassa, klanten niet bij onze webshop kunnen en wij onze dienstverlening niet kunnen uitvoeren."
Sven: “Mijn ervaring met JDS is eigenlijk altijd goed geweest. Ze zijn behulpzaam, oplossingsgericht en ze komen op locatie wanneer dat nodig is. De klantenservice is eigenlijk 24/7 bereikbaar voor mij. Een prima ervaring waar ik mee vooruit kan en waarmee ik geholpen ben.”
Sven: “Wij zijn momenteel bezig met grote renovatieplannen. De gemeenteraad heeft gekozen voor grootschalig renoveren. Dat betekent eigenlijk alle logistieke problemen binnen het gebouw op te lossen en een stukje uit te bouwen met bijvoorbeeld de tribune ruimte, de horecaruimte te vergroten, eigenlijk het bad zo klaar maken dat het de komende 20 jaar weer van deze tijd is.”
Meer weten over de voordelen die de Moderne Werkplek u kan bieden?
Neem contact met ons op. Wij vertellen u graag over de diverse mogelijkheden!
Vul het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op!
We nemen graag contact met u op!
Tom HerberighsDirector Sales & Business Development |
Keizersveld 25
5803 AM Venray
Postbus 450
5800 AL Venray