Meer weten?
Vul het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op!
Toen Ewald Overbeek en Cees van Leeuwen ontevreden werden met hun oude automatiseerder, gingen ze op zoek naar een nieuwe partij voor Buitenlust. In deze moderne en professioneel uitgeruste praktijk in Venray worden veel disciplines aangeboden om iedere cliënt hulp op maat te kunnen bieden: fysiotherapie met veel toegespitste specialiteiten en acupunctuur.
Bij het kiezen van een nieuwe automatiseerder waren beide heren het er over eens dat het een lokale partij moest worden en zo werd JDS op gesprek uitgenodigd. “Dat is toen allemaal via Fanny gelopen”, vertelt Ewald. “Zij kon hele ingewikkelde dingen ontzettend goed in Jip en Janneke-taal uitleggen, wat voor ons als leken erg fijn is! Ze kon heel duidelijk antwoord geven op al onze vragen.”
“Met JDS is het contact sowieso altijd goed en warm “, vult Cees aan. “Bij problemen wordt er door de korte lijntjes snel gecommuniceerd en er wordt altijd snel iemand gestuurd. JDS is heel goed toegankelijk.” En dat is natuurlijk essentieel, aangezien de automatisering één van de spillen is binnen Buitenlust.
Voor komend jaar staat optimalisatie hoog op de agenda. “Vanuit de noodzaak van vernieuwing kijken we nu naar de opties die we hebben. We moeten toch zorgen dat alles up-to-date blijft. Niet alleen ter beveiliging – om risico’s te voorkomen, maar ook om hoge kosten voor te blijven”, geeft Ewald aan. “Hierin heeft JDS ons goed op de hoogte gebracht van de mogelijkheden die we hebben en hebben ze alles duidelijk uitgelegd.”
“Over het algemeen kan je zeggen dat we een positief kritische samenwerking hebben”, lacht Cees. “JDS is betrouwbaar, snel, maar we blijven altijd kritisch natuurlijk”, vult Ewald met een knipoog aan.
“Laat Ewald maar lopen, daar hebben we vanavond niks meer aan.”
Een ervaring die Ewald niet meer zal vergeten. Terwijl hij op een zondagavond op de kookclub staat, krijgt hij een belletje dat het systeem bij Buitenlust niet meer werkt. “Ik heb toen direct JDS gebeld, want de volgende ochtend om 08:00 uur moest alles natuurlijk wel weer werken. Gelukkig had ik ze zo te pakken”, vertelt Ewald. “Francois is toen letterlijk de hele nacht bezig geweest om het probleem om te lossen”, vervolgt hij. “Van die kookclub heb ik nauwelijks meer wat meegekregen. Iedere keer als ik gebeld werd, liep ik direct weer de ruimte uit!”
“Om half 2 ’s nachts heb ik zelf ook nog een keer gecheckt hoe de stand van zaken waren en om 6 uur was ik alweer op kantoor. Net op tijd voor het begin van de werkdag was het probleem opgelost, dankzij de inzet van Francois”, vertelt hij. Ewald sluit het verhaal af met: “Zo leer je elkaar toch op een andere manier kennen.”
Terug naar JDS StoriesVul het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op!
We nemen graag contact met u op!
Tom HerberighsDirector Sales & Business Development |
Keizersveld 25
5803 AM Venray
Postbus 450
5800 AL Venray