Hybride werken met JDS smart IT solutions 
Wat is hybride werken?

We horen de term hybride werken steeds vaker, maar wat betekent het nou precies? We leggen het graag aan u uit. Hybride werken betekenis: een manier van werken waarbij mensen flexibel hun werklocatie kunnen bepalen. Hybride werk, ook wel hybridewerken, biedt dus de mogelijkheid om werken op kantoor af te wisselen met werken op andere locaties. Denk aan thuis werken, bij een klant op locatie of op een andere fijne werkplek (bijvoorbeeld uw favoriete koffietentje). Steeds meer werknemers hebben de behoefte om hybride te kunnen werken.

Volledige controle
Opslag & back-up
Optimale beveiliging
JDS Support

Meer weten?

Vul het contactformulier in en we nemen contact met u op!

Bedrijfsnaam

Bedankt voor het invullen.
Uw gegevens zijn verzonden!

Waarom hybride werken?

Hybride werken heeft diverse voordelen, zowel voor werkgevers als werknemers. We zien dat werknemers vrijheid willen hebben bij de keuze voor werken op kantoor of werken aan huis, waardoor de werk- en privébalans verbetert en de reistijd komt te vervallen. Tevens kunnen werknemers thuis efficiënter werken: ze kunnen in minder tijd meer werk verrichten. Wist u dat werkgevers geld besparen door werknemers thuis te laten werken? Werkgevers zijn per saldo minder geldt kwijt aan het vergoeden van thuiswerken dan aan reiskostenvergoeding. Een aantal mooie voordelen voor de werknemer en werkgever.

Hybride thuiswerken met JDS smart IT solutions 

Werknemers die thuiswerken voeren het werk, dat ze normaal op kantoor of op de gezamenlijke werkplek uitvoeren, nu thuis uit. Wilt u hybride werken voor uw werknemers mogelijk maken? JDS smart IT solutions kan u daarbij helpen. We bieden De Moderne Werkplek. Dit betekent werken in de Cloud met de zekerheid van een veilige, stabiele en snelle werkplek tegen een vast tarief per maand.

        De voordelen van De Moderne Werkplek

        De voordelen van De Moderne Werkplek op een rijtje:

        • Volledige controle

        U heeft volledige controle over alle devices van uw organisatie. De werkplek is eenvoudig up-to-date te houden en u bent -zoals u van ons mag verwachten- altijd verzekerd van de laatste versie van uw software. Zowel uw organisatie als alle bestanden zijn optimaal beveiligd tegen cybercriminaliteit.

        • Optimale beveiliging

        We bieden de mogelijkheid om een extra controle uit te voeren op de identiteit van uw medewerkers. Met de meervoudige verificatie (MFA) bent u er zeker van dat de juiste gebruiker vanuit huis inlogt.

        • Opslag & back-up

        Met OneDrive en SharePoint heeft u onbeperkt opslag van documenten, e-mails en agenda’s. Door automatische back-ups kunnen bestanden tot 7 jaar worden bewaard én hersteld. Zo hoeft u zich geen zorgen te maken over het verlies van gevoelige data.

        • JDS Support

        Wij verzorgen de complete installatie en inrichting van De Moderne Werkplek. Indien gewenst leveren we ook de benodigde hardware. U wordt volledig ontzorgd door onze technisch specialisten.

         

        1
        2
        3
        4

        Hybride werken op kantoor

        Een hybride kantoor wordt tegenwoordig gezien als een ontmoetingsplek voor medewerkers in plaats van één plek waar je de hele dag aan één bureau werkt. Medewerkers kunnen hun eigen werkplek op kantoor bepalen en afwisselen van ruimtes waarin ze hun werk uitvoeren. Het is vanzelfsprekend belangrijk om vergaderruimtes optimaal in te richten op hybride werken. JDS smart IT solutions zorgt ervoor dat uw organisatie volledig hybride kan werken. We maken het mogelijk dat medewerkers onderling gemakkelijk én veilig kunnen communiceren door middel van telefoon, mail en (online) vergaderingen.

           

        Hybride werken: tips, tricks en oplossingen

        Velen willen de hybride manier van werken aannemen als nieuwe werkvorm. Maar, hoe richt u als werkgever de ideale hybride werkvloer in? Een aantal tips voor hybride werken:

        Tip 1: tref de nodige voorbereidingen voor hybride werken
        Het is belangrijk om inzicht te creëren in de huidige stand van zaken waarbij u de nodigde voorbereidingen treft voor hybride werken. Breng de volgende punten in kaart:
        - Beschikken medewerkers over de juiste hardware zoals een bedrijfslaptop en/of bedrijfstelefoon?
        - Kunnen uw medewerkers veilig werken op andere locaties dan kantoor?
        - Kunnen medewerkers eenvoudig onderling met elkaar communiceren?
        - Werkt u vanuit de Cloud?
        - Heeft u een meervoudige verificatie (MFA)?
        - Hebben uw medewerkers een comfortabele en arboproof thuiswerkplek?

        Tip 2: IT-beheer op afstand
        We raden aan om een IT-partner in te schakelen die uw IT-omgeving op afstand 24/7 beheert en mogelijke escalaties vroegtijdig kan inspecteren.


        Tip 3: al uw documenten in de Cloud
        Zorg ervoor dat al uw medewerkers altijd en overal toegang hebben tot alle bedrijfsdocumenten. Door het werken in de Cloud kunnen medewerkers onderling veilig en gemakkelijk met elkaar samenwerken en de nodige informatie met elkaar delen. Elke afdeling binnen uw organisatie kan werken in de Cloud.

        Tip 4: videovergaderingen
        Faciliteer uw medewerkers in online videovergaderingen. Zorg ervoor dat de online meetings veilig zijn: er wordt namelijk veel privacygevoelige informatie besproken over uw eigen organisatie of klanten.

        Tip 5: bezetting op kantoor
        Houdt grip op de bezetting op kantoor door werkplekbeheer in de Cloud. Hier kunnen medewerkers zelf een werkplek op kantoor reserveren. Op deze manier bent u altijd op de hoogte van de bezetting op kantoor en wie er thuis aan het werk is.

        Tip 6: richt het kantoor hybride in
        Transformeer het kantoor in een (duurzame) ontmoetingsplek voor medewerkers. Vaak komen medewerkers naar kantoor om samen met elkaar te werken, richt daarom de werkomgeving hierop in. Denk aan:
        - Open ontmoetingsplekken
        - Inspirerende ruimtes om te brainstormen
        - Vergaderruimtes met de juiste apparatuur om hybride te vergaderen
        - Een “silent” ruimte om in stilte te kunnen werken

         

        Aan de slag?

        JDS smart IT solutions kan u helpen bij het treffen van de nodige voorzieningen voor hybride werken en is uw IT-partner in hybride werken. Neem vrijblijvend contact met ons op voor de mogelijkheden voor uw organisatie.

        contact

        • vast bedrag per maand
        • optimale beveiliging
        • volledige back-up en controle
        • monitoring en actief beheer 
        • werken vanaf elke locatie, op elk device
        • mogelijkheid tot 24x7 support

        Andere diensten van JDS

        Moderne Werkplek

        Werken in de cloud met grip op de kosten en de zekerheid van een veilige, stabiele en snelle werkplek tegen een vast tarief per maand. De Moderne Werkplek biedt organisaties een betrouwbare en flexibele ICT-oplossing.

        Security

        Beveilig uw organisatie optimaal zodat u zorgeloos kunt werken. Bij JDS smart IT solutions denken wij vanaf het eerste moment mee over een optimale beveiliging voor uw bedrijfssituatie. U wilt toch verzekerd zijn van een veilig netwerk?

        (hybride) cloudoplossingen

        Wij verzorgen complete cloudoplossingen. Of het nu gaat om een Moderne Werkplek in de cloud, een Microsoft 365 oplossing, een totale hosted oplossing of juist een hybride oplossing, wij bieden bedrijfsspecifieke oplossingen.

        ICT-Beheer

        Om uw organisatie volledig te kunnen ondersteunen bieden wij diverse oplossingen op het gebied van cloudoplossingen, de Moderne Werkplek, IT-security, telefonie en internet. Met onze eigen Managed Services garanderen wij de stabiliteit en zekerheid van uw netwerk. 

        Adres

        Keizersveld 25
        5803 AM Venray

        Postbus 450
        5800 AL Venray

        Contact

        Openingstijden:

        Ma-Do: 8:00 - 17:30
        Vrij: 8:00 - 16:30

        +31 (0)478 585 457

        contact@jds.nl