Hybride werken op kantoor
Een hybride kantoor wordt tegenwoordig gezien als een ontmoetingsplek voor medewerkers in plaats van één plek waar je de hele dag aan één bureau werkt. Medewerkers kunnen hun eigen werkplek op kantoor bepalen en afwisselen van ruimtes waarin ze hun werk uitvoeren. Het is vanzelfsprekend belangrijk om vergaderruimtes optimaal in te richten op hybride werken. JDS smart IT solutions zorgt ervoor dat uw organisatie volledig hybride kan werken. We maken het mogelijk dat medewerkers onderling gemakkelijk én veilig kunnen communiceren door middel van telefoon, mail en (online) vergaderingen.
Hybride werken: tips, tricks en oplossingen
Velen willen de hybride manier van werken aannemen als nieuwe werkvorm. Maar, hoe richt u als werkgever de ideale hybride werkvloer in? Een aantal tips voor hybride werken:
Tip 1: tref de nodige voorbereidingen voor hybride werken
Het is belangrijk om inzicht te creëren in de huidige stand van zaken waarbij u de nodigde voorbereidingen treft voor hybride werken. Breng de volgende punten in kaart:
- Beschikken medewerkers over de juiste hardware zoals een bedrijfslaptop en/of bedrijfstelefoon?
- Kunnen uw medewerkers veilig werken op andere locaties dan kantoor?
- Kunnen medewerkers eenvoudig onderling met elkaar communiceren?
- Werkt u vanuit de Cloud?
- Heeft u een meervoudige verificatie (MFA)?
- Hebben uw medewerkers een comfortabele en arboproof thuiswerkplek?